REKLAMACJE

INFORMACJE OGÓLNE
Za przesyłki, które dotrą do nas uszkodzone pomniejszamy zwrot pieniędzy procentowo do zniszczenia zawartości przesyłki.

Bielizna, której zwrot/reklamacja/wymiana nie zostanie uznana (odesłana po wymaganym terminie, nie zawierająca rachunku bądź pisma reklamacyjnego, bez metek lub pudełka, zabrudzona), będzie odesłana na koszt klienta


REKLAMACJE
Bielizna odsyłana ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne po terminie 10 dni od daty zakupu, będzie przekazywana do rzeczoznawcy tylko pod warunkiem dołączenia oryginalnego rachunku. W przypadku reklamacji prosimy o podanie krótkiego opisu wady oraz adres na który mamy odesłać towar. Nie możemy uznać reklamacji produktów w wyciętymi wszywkami.

Reklamowany lub zwracany towar prosimy przesyłać na poniższy adres:
Miran Sp. z o.o.
93-578 Łódź,
ul. Wróblewskiego 40

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
podziel się: